Home » , , , , , , , » Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din (1985) Full Streaming

Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din (1985) Full Streaming

Watch Streaming Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in HD Format. Watch Full Movie Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in High Quality Video. Complete Full Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in HD Video. Play Streaming Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in Best Video Format. Play Movie Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in Top Video Format.


You will observe an extensive beskrivelse af Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din nedenfor:
  • Original titel : Weird Science
  • Film titel : Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din
  • År for film : 1985
  • Genrer af film : Komedie, Romantik, Fantasy,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1985-02-08
  • Virksomheder af film : Universal Studios,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.3
  • Youtube ID film : st7ZBnk5wy0
  • Oversættelse af film : FI,RU,DA,PL,SV,NL,HU,HE,PT,TR,EN,DE,IT,FR,PT,EL,KO,ES,BG,
  • Aktører film :Michael Berryman (Mutant Biker), Steve James (Guy At Table), Kelly LeBrock (Lisa), Anthony Michael Hall (Gary Wallace), John Kapelos (Dino), Bill Paxton (Chet Donnelly), Judie Aronson (Hilly), Kym Malin (Girl Playing Piano), Britt Leach (Al Wallace), Ilan Mitchell-Smith (Wyatt Donnelly), Jill Whitlow (Perfume Salesgirl), Suzanne Snyder (Deb), Robert Rusler (Max), Robert Downey Jr. (Ian), Vernon Wells (Lord General)

0090305

Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din is the right film produced by Universal Studios, along with a beskrivelse af filmen er "De to nørdede highschool-elever Gary og Wyatt har ikke det store held med hverken pigerne eller populariteten. Mens Wyatts forældre er ude at rejse beslutter de derfor, godt trætte af det hele, at designe et computerprogram, som kan skabe den perfekte kvinde - og da det på sensationel vis lykkes, tager de to fyres liv en gigantisk drejning. Den smukke kvinde døber de Lisa - og hun viser sig at være i besiddelse af en række ganske særlige evner. Snart er Gary og Wyatt på vej til at blive de to mest populære skikkelser på skolen - men hvor længe kan lykken vare, når man har en halvpsykopatisk storebror på nakken hele tiden? Og er det nu også helt uden problemer sådan at skabe smukke kvinder på sin computer?". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and finest bedste skuespillere.

Supposing you work to go for Film efter titel Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din, you are well on the right water purifier websted. Her kan du look ahead to gratis eller downloade det off of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You are able to ur voluminous nyeste filmtitler compare prices ved at registrere being medlem. You simply tager 2 mins to choose and luxuriate in billions of nyeste film as a gift

... Full Movie Streaming Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in Top Quality 720p ....




Editor : Chris Lebenzon, Production Design : John W. Corso, Boom Operator : Greg Agalsoff, Editor : Mark Warner, Associate Producer : Jane Vickerilla, Sound Re-Recording Mixer : John J. Stephens, Screenplay : John Hughes, Art Direction : James Allen, Editor : Scott K. Wallace, Still Photographer : Randy Tepper, Sound Re-Recording Mixer : Robert L. Hoyt, Set Decoration : Jennifer Polito, Unit Production Manager : Don Zepfel, Supervising Sound Editor : Stephen Hunter Flick, Costume Design : Marilyn Vance, Director of Photography : Matthew F. Leonetti, Production Sound Mixer : James R. Alexander, Sound Re-Recording Mixer : Gary Ladinsky, Stunt Coordinator : Bennie E. Dobbins, Music Supervisor : Kathy Nelson, Sound Re-Recording Mixer : Roger Heman Jr., Director : John Hughes, Producer : Joel Silver, Casting : Jackie Burch, Script Supervisor : Luca Kouimelis, Original Music Composer : Ira Newborn, Makeup Artist : Michael Germain, Hairstylist : Dagmar Loesch
Sikker, nu du kan se film hensyn Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din fuldt længde og tilegne den forbindelse til dette film Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in High Definition Format.


Tags: nerd, biker, teenager, morphing, male fantasy,

You've just seen the movie categories Action / Eventyr / Fantasy / Komedie / Mysterium / Romantik / Scifi / Thriller titled Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din (1985) Full Streaming. You can bookmark this page with the URL https://reamfilmsefilm.blogspot.com/2017/08/weird-science-tast-mig-jeg-er-din-1985.html. Thank you!
Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din (1985) Full Streaming 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Dreamfilm Se Film - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger